Rola hormonalnych terapii zastępczych w menopauzie
Dla kategorycznej większości przedsiębiorców oczywistym jest dziś postulat maksymalnego dyspozycji Internetu do promowania korporacji. Jeszcze przed dekadą młodzi ludzie wkraczający do korporacji mieli wielokrotnie problem z przekonaniem wieloletnich pracowników firmy, żeby wyjść poza schematy i ulokować finanse w dzisiejszą witrynę. Zamiast tego przez dużo lat dyrektorowie a nawet doradcy do spraw marketingu dyspozycja Internetu zauważali tylko w zalewaniu najpopularniejszych witryn internetowych w kraju oraz na świecie bannerami oraz bezpośrednimi linkami do swojej strony – przetestuj ANCHOR. Lecz osoby podejmujące decyzje o oczywiście takim sposobie prowadzenia kampanii reklamowej rzeczowej firmy popełniali oczywisty błąd, jaki do dziś przytrafia się wielu doradcom do spraw strategii wizerunkowych – nie idzie o statystyki internetowe i to, ile osób rzeczywiście obejrzy przygotowaną przez nas reklamę. Internet nie jest jak tv czy prasa medium jednokierunkowym, gdzie to co pozostało utworzone przez piarowców w końcu zostaje najzwyczajniej w świecie dostarczone a zbadanie, jaka jest riposta ludzi na konkretną reklamę żąda przeprowadzenia po emisji spotów.
3. Strona
5. Link